Distributeur BusinessCom introduceert dit najaar een spaaractie waarbij IT- en telecomresellers luxe merkkleding kunnen verdienen. De incentive loopt tot eind december en omvat producten van dertien topvendoren.
BusinessCom zet dit najaar in op een bijzondere partnerstrategie: resellers die hardware en diensten verkopen van diverse vendoren, verdienen waardecheques voor een exclusieve shopping experience bij modezaak Estivo Moda. De ‘Dress Up Incentive 2025’ is 1 oktober van start gegaan en loopt tot en met 20 december.
Breed vendorporfolio in actie
De spaaractie bestrijkt een breed scala aan oplossingen uit het BusinessCom-portfolio. In totaal kunnen resellers bij dertien vendoren punten verzamelen, waarbij elk verdiende punt gelijk staat aan één euro shoptegoed.
Deelnemende vendoren zijn Alcatel-Lucent Enterprise, Ascom, Aurora Innovation (teleQ), ClearVox, Gigaset, Intermedia, Jabra, My-Connect KPN Zakelijk Mobiel, My-Connect Telepo, NETGEAR, Spectralink, Xelion en Zoom.
De spaarmogelijkheden variëren per vendor: sommige werken op basis van omzet, anderen kennen punten toe per verkochte licentie of contract.
Extra spaarkansen rond Black Friday
BusinessCom biedt resellers extra verdienpotentieel rond Black Friday en tijdens het aankomende BusinessCom Partner Event in december. Deze bonusmomenten moeten partners extra stimuleren om de actie optimaal te benutten.
Exclusieve shopdagen in maart
De verdiende waarde-cheques kunnen partners in maart 2026 verzilveren bij Estivo Moda. De modezaak voert luxe merkkleding van onder meer Zanone, Ralph Lauren, C.P. Company, Corneliani, Profuomo en Sartoria. BusinessCom organiseert de shopdagen op afspraak en maakt er volgens eigen zeggen “een feestje” van.
De volledige spelregels en een gedetailleerd overzicht van spaarpunten per vendor zijn te vinden op de BusinessCom-website via de partnerlogin.